Photo Diary December; Kerst & Vakantie

Regelmatig deel ik op Twitter en Instagram foto’s van de dingen die ik heb meegemaakt, ben tegengekomen of die ik leuk vind! Elke maand zoek ik de leukste foto momentjes uit voor mijn photo diary! Op deze manier worden alle leuke momentjes gebundeld. December was een maand met een gezellige kerstsfeer en veel vakantiedagen! Ik had mijn parttime vrije vrijdagen en rond de kerstdagen vakantie, heerlijk om werk even los te laten en weer op te laden! Halverwege december gingen we een weekendje naar Maastricht en in de kerstvakantie hebben we vooral lekker uitgerust! In de maand december schreef ik aardig wat persoonlijke artikelen, veel van onderstaande foto’s hebben jullie misschien al gezien in de artikelen die ik er over schreef! :)

Photo Diary December; Kerst & VakantiePhoto Diary December; Kerst & Vakantie

Onder de zonnebank komen mijn sproetjes altijd weer tot leven en omdat ik erg blij ben met mijn sproetjes ga ik in deze donkere maanden regelmatig onder de zonnebank. Als ik naar werk loop en het een mooie dag gaat worden zie ik altijd een prachtige zonsopkomst, fijn om je dag zo te beginnen!

Mijn Moroccanoil borstel was doormidden gebroken en aangezien het een vrij prijzige borstel was en ik hem nog een paar maanden had, leek dit mij niet helemaal de bedoeling. Ik kreeg netjes een nieuwe van Moroccanoil, met een aantal lieve cadeautjes, top service! We gingen een weekendje naar Maastricht! Op de tweede dag in Maastricht had ik een heerlijk ontbijtje met champignons en bacon! Meer over mijn weekend in Maastricht kan je lezen in het artikel dat ik schreef.

Mooh, de kersteland! Twee collega’s hadden deze schattige eland gekocht en toen besloten mijn vriend en ik dat die ook perfect zou zijn voor bij onze kerstboom! Hij was te koop bij een groot aantal benzinestations. Op mijn parttime vrije vrijdag kocht ik twee leuke truien!

Photo Diary December; Kerst & VakantiePhoto Diary December; Kerst & Vakantie

Een heerlijk feestmaal met gedroogde worst, stukjes stokbrood met olijfolie en een soepje. Genieten! Ik vond de decemberzegels van dit jaar super leuk! Ik heb dit jaar aardig wat kerstkaarten gestuurd en heb er gelukkig ook een aantal terug gekregen! :)

Onderweg naar Houten voor een familieverjaardag. In de auto maak ik vaak foto’s van de omgeving en ik vond dit wel een lucky shot! Weer lekker onder de zonnebank, komende week gaan we weer!

Ik ging met mijn moeder naar Gooische Vrouwen 2, Manhattan Style en naar Loods 5, het was een leuk dagje uit! Manhattan Style was super mooi gedecoreerd met allemaal kerstspulletjes. Op kerstavond keken we naar de All You Need is Love kerstspecial, pakte we cadeautjes uit en at ik een raketje!

Photo Diary December; Kerst & VakantiePhoto Diary December; Kerst & Vakantie

Even op de foto met mijn kerstmuts en met Mooh na een geslaagd kerstdiner bij mijn ouders. Op tweede kerstdag gingen we met een gedeelte van de familie uit eten in Apeldoorn. Bubbels! Mijn artikel over de kerstdagen kan je hier lezen!

Sneeuw! Ik deelde een persoonlijk artikel over het afgelopen jaar en plaatste daar deze foto bij met mijn nieuwe kettinkje als aandenken. Het artikel kan je hier lezen.

Op oudjaarsdag besloot ik het jaar af te sluiten met een rondje van 5 kilometer bij de Kralingse Plas. Het ging waardeloos, maar dat is niet zo gek als je een maand stil gezeten hebt. ’s Avonds gingen we uit eten bij ons favoriete restaurant Gauchos. Het artikel over oud en nieuw kan je hier lezen!

Wat hebben jullie allemaal gedaan in de maand december?

Gerelateerde artikelen

Reacties

Laat je ook een reactie achter?

• Rosanne

Oo, wat een fijne foto’s! En dat raketje, ha, goed idee!

• Denna

Wat een leuke fotos!

• Anouk

Wat een fijne foto’s! Heerlijk al die gezelligheid van december nog eens terugkijken. Gauchos is ook definitely een van onze favoriete, wat een heerlijk eten! En wat heb je 2014 goed afgesloten ;-). Hier staan de runs en het sporten vanaf vandaag weer op de planning!

• Lauriëtte

Kijk nu alweer uit naar ons volgende Gauchos bezoekje! Mooi voornemen, succes, you can do it! :D

• Elisa

Wat een leuke foto’s :)

• Wendy

Wat een fijn foto overzicht. En nu is december helaas alweer even voorbij en gaat vandaag voor mij het normale leven weer beginnen. Stiekem helemaal nog geen zin in. ;)

• Lauriëtte

Same here! Hoewel ik er dan ook wel weer aan toe was! :) Fijne dag Wendy!

• Miranda

Leuke foto’s, ik vind december altijd een fijne maand met veel warmte en lekker eten. Helaas heb ik examens deze maand dus afgelopen maand al veel gestudeerd en naar mijn mening te weinig genoten.

• Lauriëtte

Naww dat is jammer :( Maar dan heb je in ieder geval goed geleerd voor je examens! Heel erg veel succes Miranda!

• Stéphanie | Expeditie Aardbol

Slim idee om af en toe onder de zonnebank te gaan! Moet ik ook wat vaker doen, want ik knap er altijd zo van op!

• Linda

Wat grappig dat raketje met kerst, een super zomerse snack op de meest winterse feestdag ooit :)

• Pauline

Heerlijke foto’s! En wat ziet het ontbijtje van je weekendje Maastricht er lekker uit zeg..

Liefs,
    Pauline

• Silvana

Leuke foto’s! :) Die kersteland heb ik inderdaad ook gezien op een aantal benzinestations, ik vond ze zó leuk! Die truitjes vooral, hahaha.

• Laura

Wat een leuke foto’s! Het eten ziet er allemaal heerlijk uit:)

x Laura

• Anne

Dat ziet er uit als een hele fijne december :) En oh, die foto van jou in je kersttrui voor de kerstboom met de kersteland vind ik oprecht briljant. Dat moet je kerstkaartje voor volgend jaar worden, hihi!

• Anneleen

Ik vind die foto van jou met je nieuwe kettinkje zo mooi! Leuk dat je wat kerstkaartjes hebt terug gekregen, ik wil volgend jaar gerust een kerstkaartje naar je sturen ;)

• Lauriëtte

Aah lief! :D Ik ga volgend jaar nog meer kaarten sturen, dan stuur ik er ook eentje naar jou!

• Cindy

Fijne foto’s, je foto’s zijn altijd zo mooi gemaakt!

• Saskia | Former Parades

Superleuke diary!! Heel mooie foto’s. Ik vond de decemberzegels ook zo leuk! Zo jammer eigenlijk dat mensen steeds minder kaarten sturen… Vroeger hadden we altijd het hele huis vol liggen met Kerstkaarten, maar het neemt steeds meer af :( Jammer!

XX Saskia

• Marcella

Wat een fijn overzicht heb je, een heerlijke maand. Ik was jaaaren geleden in Maastricht en moet echt eens terug. Zo’n weekendje relaxen is natuurlijk helemaal top.

• Liliane

Ik heb de meeste foto’s natuurlijk al voorbij zien komen maar toch leuk zo’n gezellig overzichtje van de maand december!
    Ik heb ook eens zo’n lucky shot mogen maken vanuit de auto, pretteh!

Laat een reactie achter

In samenwerking met
  • Interesse in een samenwerking?